ALFİM’in Sözleşmeli Hizmetleri, kritik bilişim teknolojileri sistemlerinin kesintisiz ve yüksek verimde çalışabilmesi amacına yönelik ihtiyaçlarınıza özel, ihtiyacınıza yönelik farklı servis seviyelerinde verilen hizmetleri kapsar. Telefon desteği, uzaktan erişim ile müdahale, yerinde müdahale, koruyucu bakım, dilerseniz parça dahil, dilerseniz parça hariç onarım hizmetleri seçenekli ya da hepsi bir arada paketler halinde sunulur. ALFİM, firmanızı, sadece ihtiyacınız olan ve istediğiniz hizmetleri seçme serbestisi ile güvenli ve kesintisiz çalışma imkanına kavuşturur.
**Telefon Destek Hizmeti**
Telefon Destek Hizmetimiz kapsamında, çözüm aradığınız teknik sorunlarınıza dilerseniz 7/24, dilerseniz 5/8 gibi seçenekli seviyelerde telefon desteği alarak çözüm sağlayabilirsiniz. Üstelik çağrılarınız konusunun uzmanları ALFİM profesyonelleri tarafından yanıtlanır, teknik sorunlarınız çözüme ulaştırılır. Telefon Destek Hizmetimizi alırken 5 çağrılık ya da 10 çağrılık paketleri seçebileceğiniz gibi, firmanızın ihtiyacı kapsamında istediğiniz bir dönem için sınırsız çağrı ile de hizmet alabilir, yoğun dönemlerinizde kesintisiz çalışmanın firmanıza katkısını izleyebilirsiniz.
**Uzaktan Erişim Müdahale Hizmeti**
ALFİM’in Uzaktan Erişim Müdahale Hizmeti ile, yerden bağımsız olarak, tüm destek hizmetimiz konusunun uzmanları Alfim | Medya Bilişim ve Danışmanlık Hizmetleri profesyonelleri tarafından uzaktan erişilerek sunulur. Dilerseniz 7/24, dilerseniz 5/8 gibi seçenekli seviyelerde verilen Uzaktan Erişim Müdahale Hizmetimizi 5 ya da 10 çağrılık paketler alabileceğiniz gibi, istediğiniz bir dönemde sınırsız çağrı olarak da alabilirsiniz.
**Yerinde Müdahale Hizmeti**
Yerinde Müdahale Hizmetimiz, bu servisimizi tercih eden müşterilerimize, her hangi bir sorunla karşılaştıkları an ALFİM uzmanları tarafından sorunun mevcut olduğu yerde müdahale edilerek sunulur. Tercihi firmanızın ihtiyacına bağlı olarak 7 gün 24 saat veya 5 gün 8 saat gibi seviyelerde sunduğumuz hizmetimizi, 5 ya da 10 çağrılık paketler halinde alabileceğiniz gibi, yine firmanızın ihtiyacına bağlı olarak belli bir dönem için sınırsız çağrı olarak da alabilirsiniz.
**Koruyucu Bakım Hizmeti**
Her hangi bir sorunla karşılaşıp işletmenizin çalışma sürecinin sekteye uğramasını önlemek amacıyla sunduğumuz Koruyucu Bakım Hizmetimiz, sistemlerin düzenli olarak kontrol edilerek çıkabilecek olan sorunların engellenmesi amacını taşır. Koruyucu Bakım Hizmetimiz çerçevesinde, hizmetimize konu olan cihazlarınız periyodik olarak kontrol edilerek uyarı sistemleri oluşturulur. Uzmanlarımız tarafından saptanan olası sorunlar ve gelen uyarılar ile ilgili gerekli önlemeler alınarak, oluşabilecek sorunların, iş akışınızı aksatmadan engellenmesi sağlanır.
**Parça Dahil/Hariç Onarım Hizmeti**
Parça Dahil Onarım Hizmetimiz, işletmenizin sahip olduğu cihazların, belli bir periyod içerisinde oluşabilecek donanım arızalarının öngörülerek, arızalanarak sorun oluşturabilecek donanımların parça maliyetlerini de içererek çözülmesini amaçlar. Bu sayede belirlediğiniz süreler içerisinde oluşabilecek donanım maliyetlerinizi öngörebilir, işletmenizin nakit akışını beklenmeyen arızalar ile sekteye uğratmazsınız. Bu sayede sistemlerinizde ortaya çıkabilecek donanım arızaları uzman ekibimiz tarafından çözülür ve çıkabilecek arızalar nedeni ile öngörmediğiniz bakım veya parça maliyetlerini de engelleyebilirsiniz.
Parça Hariç Onarım Hizmetimiz de ise arızanın tesbiti sonrasında ihtiyaç duyulacak yedek parça maliyeti belirlenerek müşteri onayı ile onarım gerçekleştirilmektedir.
*** Sözleşmeli Hizmetlerimiz kapsamında hizmet sunduğumuz ürün aileleri;
Kurumsal Bilgisayarlar
Kurumsal Intel ve Unix Tabanlı Sunucular
Kurumsal Veri Depolama Ürünleri
Kurumsal Yazıcılar
Blade Sınıfı Sunucular