Mesafeli Satış ve Üyelik Sözleşmesi
Buradasınız: Anasayfa / Mesafeli Satış ve Üyelik Sözleşmesi
Mesafeli Satış ve Üyelik Sözleşmesi
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
 
MADDE 1- TARAFLAR SATICI
 
Ticari Ünvanı : ENGİN İSMAİL KURU - ALFİM BİLİŞİM
Adresi : EMNİYETEVLER MH. GÜVERCİN SOK. NO:4 KAĞITHANE/ İSTANBUL
Telefon : 0850 304 39 63
E-mail : bilgi@alfim.com.tr
 
ALICI
Adı – Soyadı :
Adresi :
Telefon :
E-mail :  
 
MADDE 2-SÖZLEŞMENİN KONUSU ve KAPSAMI
 
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’e uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu Sözleşme’nin tarafları işbu Sözleşme tahtında Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’ten kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler.
İşbu sözleşmenin konusu, Alıcı'nın, ENGİN İSMAİL KURU - ALFİM BİLİŞİM  (“Alfim”)’ya ait www.alfim.com.tr veya sunulan hizmete bağlı diğer alan adları üzerinden (“Web sitesi”), Satıcıya ait hizmet ve ürünlerin satın alınmasına yönelik elektronik olarak sipariş verdiği, sözleşmede belirtilen niteliklere sahip mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanması oluşturur.
 
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU MALIN TEMEL NİTELİKLERİ VE BEDELİ
 
Hizmet/Ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, vergiler dahil satış bedeli ve teslimat bilgileri aşağıdaki gibidir: Ödeme Şekli ve Planı: Çevirimiçi sanal POS uygulaması üzerinden ..........Bankası kredi kartı ile .... ay .... (yazıyla ..............................................) TL aylık ödeme / peşin ........... TL ödeme Alınan Vade Farkı: ....... Vade Farkı hesabında kullanılan faiz oranı: % ... Siparişi takip eden 3 iş günü içinde operasyon hizmet günü karşılıklı olarak planlanacaktır. Sevkiyat, (7) iş günü içinde tamamlanacaktır. Teslimat Adresi: Teslim Edilecek Kişiler: 1. 2. Fatura Adresi:  
 
MADDE 4 – MALIN/HİZMETİN TESLİMİ VE TESLİM ŞEKLİ
 
Sözleşme Alıcı tarafından onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup, Alıcı’nın Satıcı’dan satın almış olduğu Mal/Hizmet’in Alıcı’ya teslim edilmesiyle ifa edilmiş olur. Mal/hizmet, Alıcı'nın sipariş formunda ve işbu sözleşmede belirtmiş olduğu adreste bulunan kişi/kişilere teslim edilecektir.  
 
MADDE 5 – TESLİMAT/NAKLİYE MASRAFLARI VE İFASI
 
Mal/Hizmet’in teslimat/nakliye ücretleri Alıcı'ya aittir. Satıcı’nın, web sitesinde nakliye ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafları Satıcı’ya ait olacaktır. Malın/hizmetin teslimatı; Satıcı’nın stokunun müsait olması ve ödemenin gerçekleşmesinden sonra taahhüt edilen sürede yapılır.
Satıcı Mal/Hizmet’i, Alıcı tarafından Mal/Hizmet’in sipariş edilmesinden itibaren 30 (otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle Alıcı tarafından Mal/Hizmet bedeli ödenmez veya yapılan ödeme banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı Mal/Hizmet’in teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
 
MADDE 6 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
 
Alıcı, Web sitesinde yer alan sözleşme konusu hizmetin/ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin olarak Satıcı tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcılar Tüketici sıfatıyla talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerinin sağladığı kanallarla ulaştırabilirler.
Alıcı, işbu Sözleşme’yi ve Ön Bilgilendirme Formunu elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce Satıcı tarafından tüketiciye verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, hizmet/ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.
Alıcı’nın, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’i teslim almadan önce muayene edecek tahrip olmuş, kırık, vb. hasarlı ve ayıplı Mal/Hizmeti nakliye ekibinden teslim alması halinde sorumluluk tamamen kendisine aittir.
Alıcı tarafından nakliye ekibinden teslim alınan Mal/Hizmet’in hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra Mal/Hizmet’in sorumluluğu ve hasarlar Alıcı'ya aittir. Mal/Hizmet’in tesliminden sonra Alıcı'ya ait kredi kartının Alıcı'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini Satıcı'ya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla Mal/Hizmet’in bedelini 3 (üç) gün içinde Satıcı'ya havale veya başka bir kredi kartı bilgisi vererek ödemekle yükümlüdür. Bu halde teslimat giderleri Alıcı'ya aittir.
 
MADDE 7 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
 
Satıcı, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’in Tüketici Mevzuatına uygun olarak, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak Alıcı’ya teslim edilmesinden sorumludur. Satıcı, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu hizmet/ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu Alıcı’ya mümkün olan en kısa sürede bildirmekle yükümlüdür Sözleşme konusu Mal/Hizmet, Alıcı'dan başka bir kişiye teslim edilecek ise, teslim edilecek kişinin teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.  
 
MADDE 8 – CAYMA HAKKI
 
Alıcı’nın hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin Satıcı’ya ulaşması tarihinden itibaren Satıcı’nın malı geri alacağını Satıcı taahhüt eder.
 
Cayma hakkı bildirimi ve sözleşmeye ilişkin sair bildirimler satıcıya ait ve yukarıda belirtilen satıcı iletişim bilgileri kanalı ile gönderilebilecektir.. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içerisinde Satıcı’ya mevzuat hükümlerine uygun olarak bildirimde bulunulması şarttır.
 
Cayma hakkının kullanılması halinde: Cayma hakkının kullanılmasını ve bilginin ulaşımını takip eden 10 (on) gün içerisinde ürün/hizmet bedeli Alıcı’ya ödediği şekilde iade edilir. Ürün/hizmet Satıcı’ya iade edilirken, ürün/hizmet teslimi sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi gerekmektedir. İade durumunda nakliye bedeli Alıcı’ya aittir.  
 
 
MADDE 9 – CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER  
 
Cayma hakkı aşağıdaki hallerde kullanılamaz:
a) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, Tüketicinin onay ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmeleri
b) Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen mallara ilişkin sözleşmeler
c) Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmeler
d) Tüketici tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler
e) Gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler
f) Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmeler
g) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.
 
MADDE 10 - UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ  
 
Tüketiciler, Satıcı ile sorunları olursa, sorunu Satıcı’nın çözememesi durumunda, ürün bedeli 1.161,67 TL’ye kadar olan işlemlerle ilgili şikayet ve itiraz konularında başvurularını ürünü satın aldıkları veya ikametgahlarının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne; ürün bedeli 1.161,67 TL’nin üzerinde olan işlemlerle ilgili şikayet ve itiraz konularında başvurularını ise, ürünü satın aldıkları veya ikametgahlarının bulunduğu yerdeki Tüketici mahkemesine yapabileceklerdir.
 
01.08.2003 tarihli ve 25186 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri Yönetmeliği’nin 5. Maddesinin üçüncü fıkrasında, büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 3.032,65 TL’dir.  
 
MADDE 11 - MAL/HİZMETİN FİYATI  
 
Mal/hizmetin peşin veya vadeli fiyatı, peşinat fiyatı sipariş formunda yer almakla birlikte, sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve hizmet/ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcut olan fiyattır. Satıcı veya Alfim tarafından yapılan indirimler, kuponlar ve sair satış fiyatına yansıtılır.  
 
MADDE 12 - TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI  
 
Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcı'dan talep edebilir ve her koşulda Alıcı'nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı Satıcı'nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.  
 
MADDE 13 – BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ
 
İşbu Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, Kanunda sayılan zorunlu haller dışında, e-mail aracılığıyla yapılacaktır.
Alıcı, işbu Sözleşme’den doğabilecek ihtilaflarda Satıcı’nın ve Alfim’nın resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veri tabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu’nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.  
 
MADDE 14 - YÜRÜRLÜK
14 (on dört) maddeden ibaret bu Sözleşme, Taraflarca okunarak, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve derhal yürürlüğe girmiştir.
 
SATICI :ENGİN İSMAİL KURU - ALFİM BİLİŞİM DANIŞMANLIK İNTERNET VE GÜVENLIK HIZMETLERI
 
ALICI : MÜŞTERİ
 
 

Üyelik Sözleşmesi

Bu sayfada yer alan sözleşme Alfim Bilişim hizmetlerini kullanmaya başladığınız andan itibaren sizin için de geçerli ve bağlayıcı olacaktır. Lütfen hizmetlerimizi kullanmaya başlamadan bu sözleşmeyi dikkatlice okuyunuz.

Bu Siteden ve bu Sitede bulunan Hizmetlerden sadece, yürürlükte bulunan kanunlar kapsamında yasal olarak bağlayıcı sözleşmeler yapabilecek olanlar yararlanabilir. Bu Siteyi ve bu Sitede bulunan hizmetleri kullanmakla kendinizin; (i) en az on sekiz (18) yaşında olduğunuzu ve/veya (ii) yürürlükte bulunan kanunlar kapsamında yasal olarak bağlayıcı sözleşmeler yapabilme ehliyetine başkaca yollarla sahip olduğunuzu kabul beyan ve taahhüt etmektesiniz.

Eğer bu Sözleşmeyi kurumsal niteliği olan herhangi bir kurum adına akdediyorsanız, söz konusu kurumsal yapıyı işbu Sözleşmede yer alan hüküm ve şartlara göre temsil ve ilzam etmek için gerekli yasal yetkiyi haiz olduğunuzu kabul, beyan ve taahhüt etmektesiniz. Bu durumda “Müşteri” terimi bu kurumsal yapıyı ifade eder. Şayet, işbu sözleşmeyi elektronik ortamda kabul etmenizden sonra Alfim tarafından, söz konusu kurumsal yapıyı ilzam etmek için yasal yetkinizin olmadığı tespit edilirse, ödeme yükümlülükleri de dahil ve bununla sınırlı olmamak üzere, işbu sözleşmede yer alan yükümlülüklerden kişisel olarak sorumlu olacağınız bilgileriniz dahilindedir.

Alfim, sahih ve kaynağı sizin kurumsal yapınızın yetkili bir temsilcisinden geldiği izlenimini makul surette uyandıracak herhangi bir talimata, ihbara, belgeye ya da benzeri iletişime itimat etmesi sonucu meydana gelecek hiçbir kayıp ya da zarardan sorumlu olmayacaktır. Bu talimat, ihbar, belge ya da iletişimin sahihliği hakkında makul şüphe olması durumunda, Alfim ek olarak söz konusu bilgilerin sahihliğini onaylamanızı isteyebilir. Ancak bu onaylama talebi Alfim‘in mükellefiyeti değildir.

1- TARAFLAR

1.1. Bu sözleşme hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri sağlayan Alfim Bilişim Destek İnternet ve Güvenlik Hizmetleri ( “Alfim” olarak anılacaktır ) ile Yeni müşteri kaydı bölümünde belirtilen detayları ile belirtilen kişi/kurum (“Müşteri” olarak anılacaktır) arasında http://www.alfim.com.tr adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin (“Site” olarak anılacaktır) kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve koşullar ile imza altına alınmış sayılacaktır.

1.2. Müşteri, işbu Sözleşmenin kuruluş aşamasında beyan ettiği TC Kimlik Numarası dahil tüm kimlik bilgilerinin, işbu Sözleşmenin geçerli bir şekilde kurulması için zorunlu ve önkoşul niteliğinde olduğunu kabul eder. Müşteri’ye ait kimlik bilgilerinin yanlış veya eksik olduğunun sonradan tespit edilmesi halinde, Alfim’in yapacağı bildirim üzerine, söz konusu yanlışlık veya eksiklik müşteri tarafından 2 gün içerisinde giderilecektir. Aksi halde, Alfim, işbu sözleşmeyi haklı sebeple ve tazminat ve benzeri herhangi bir yükümlülük doğmaksızın derhal feshetme hakkına sahiptir. Müşteri, Alfim’in, söz konusu bilgilerdeki yanlışlık veya eksikliklerden kaynaklanan her türlü zararını tazmin etmeyi kabul ve taahhüt eder.

1.3. İşbu Sözleşme metninde Alfim ve Müşteri tek başına “Taraf” ve müştereken “Taraflar” olarak anılacaktır.

1.4. Taraflar iş bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler.

2- KONUSU

2.1. İş bu sözleşme müşteri tarafından site üzerindeki işlemlerinde, siparişlerinde, gönderdiği mesajlarında kayıt işleminde vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparişlerinde tercihleri uyarınca alacağı hizmetler karşılığında Alfim'e ödeyeceği ücretleri düzenleyecektir. Bu hizmet ve işlem açıklamaları aşağıdaki gibidir.

2.2. Üyelik bilgileri müşteri tarafından üye olunma sırasında girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan işlemlerde baz alınacağından müşteri ve üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır. Bilgilerin yanlış, eksik veya güncel olmaması sebebiyle meydana gelecek zarardan dolayı Müşteri sorumludur.

3- TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

3.1. Alfim, müşterinin talebi üzerine sipariş olarak ilettiği hizmetleri sağlayacaktır. Alfim, müşterinin siparişini aldıktan sonra siparişi kısmen veya tamamen kabul ettiğine dair Siparişin kabulü mesajı gönderecektir. Alfim ilgili hizmet karşılığı ücretin tahsil edilmesi kaydıyla söz konusu siparişte belirtilen hizmeti vereceğini taahhüt edecektir.

3.2. Müşteri’nin Alfim’un sunduğu aylık, yıllık ya da taraflarca karşılıklı olarak belirlenecek süre için ödeme planına göre tercih edeceği ödeme planına istinaden Alfim, Müşteri’ye hizmet karşılığı olan KDV dahil toplam bedeli siparişin onaylanmasından sonra bildirecektir. Müşteri, Alfim tarafından bildirilecek KDV dahil toplam bedeli peşinen kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder. Hizmet bedelleri tahsil edilmedikçe, Alfim’un hizmet verme yükümlülüğü bulunmamaktadır.

3.3. Sipariş kabulü ve işlemlerin onaylanmasından sonra Alfim, müşteri siparişi detayında bulunan hizmete ilişkin sunucu bilgisi, kontrol panel, ftp, sql ve e-mail kullanıcı adları ve şifrelerini müşteriye iletecek ve hizmet başlamış olacaktır. İlgili hesapların ve şifrelerin sorumluğu müşterinin sorumluluğunda olup, şifrelerin yeterli güvenlik seviyesinde belirlenmemesi veya kolay tahmin edilebilir nitelikte belirlenmesi, bu şifrelerin başkasının eline geçmesi, yetkisiz kişilerce kullanımı vb. durumlarda doğabilecek zarar ve ziyandan münhasıran müşteri sorumlu olacaktır. Bu kapsamda müşterinin, Alfim’e karşı herhangi bir talep hakkı bulunmamaktadır.

3.4. Müşteri aldığı hizmet dahilinde Alfim tarafından 5651 sayılı Kanun ve ilgili mevzuat gereği Alfim’in sorumlu olduğu tüm konular ile ilgili verilecek talimat ve uyarılarına uyacağını kabul ve taahhüt eder. Ayrıca, Müşteri, hesabından faydalanırken Alfim tarafından web sitesinde yayınlanan ya da kendisine gönderilen her türlü ihtar ya da bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, Alfim tarafından verilen hizmetlerin münhasıran Alfim’in mülkiyetinde olduğunu, hizmete ilişkin tüm yazılım, program ve içeriğin fikri ve sınai mülkiyet hakkının Alfim’e ait olduğunu kabul ve taahhüt eder.
Müşteri, işbu maddede sayılanlarla sınırlı olmaksızın; bu hizmetlerin aynısını veya benzerini kopyalayamaz, çoğaltamaz, üçüncü kişilere dağıtamaz, pazarlayamaz ya da satamaz.

3.5. Müşteri hizmet dahilinde sahip olduğu yazılım ve programları kullanarak erişim hakkı bulunmayan dosya veya programlara erişmemeyi kabul ve taahhüt eder. Aksi halde, kusuru ile ortaya çıkan zararlar ile mevcut zararların büyümesi gibi durumlarda Alfim’in uğradığı sair her türlü zararı aynen nakden ve defaten tazmin etmeyi kabul ve taahhüt eder.

3.6. Müşteri sunucu, , alan adı veya aldığı hizmetlerin kullanılması sırasında yürürlükte olan veya sözleşme süresince yürürlüğe girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin kendisine ait olduğunu ve karşılayacağını kabul ve taahhüt eder.

3.7. Müşteri hizmeti dahilinde barındırdığı tüm dosya, döküman ve programlardan, web sitesi ve e-mail hizmetleri ile kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerden kendisinin münhasıran sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara aykırılığından doğabilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluğun münhasıran kendisinde olduğunu kabul ve taahhüt eder. İş bu konuda doğabilecek hukuki ve cezai yaptırımlardan dolayı Alfim 'e herhangi bir kusur atfedilemez. Alfim 5651 sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkındaki Kanun gereği sayfaları göndermeden önce içeriklerinin hukuka aykırı olup olmadıklarını ve sorumluluğu gerektirip gerektirmediğini kontrol etmekle yükümlü olmadığından sayfaları gözden geçirmez, doğrulamaz, ciro etmez veya kullanıcı tarafından yapılmış sayfalar için herhangi bir şekilde bir sorumluluk almaz.

3.8. Alfim, sağladığı hizmet içerisinde bulunan müşteri verilerinin hatalı kullanımlarından, veri içeriklerinden, e-mail ile kullanılan tüm verilerden doğabilecek hiç bir maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz. Bu verilerin yedekleme ve saklama yükümlükleri münhasıran müşteriye aittir. Alfim müşterinin tüm verilerini düzenli bir biçimde yedekleme ve bakım işlemine tabi tutacaktır. Buna rağmen Alfim hizmetlerinde meydana gelebilecek kesinti veya veri kaybından dolayı oluşabilecek hatalardan, zarardan ve ziyandan Alfim sorumlu değildir. Verilerin yedeklenmesi sözleşme metninde aksi belirtilmediği sürece müşterinin sorumluluğundadır.

3.9. Alfim, müşteri tarafından sipariş verilmiş ve ödemesi sorunsuz olarak gerçekleştirilmiş domain name tescil işlemlerini yürütecektir. Tescil edilen ve sipariş ile kabul edilen tescil talebi ile ücreti ödenen domain name'in sahibi müşteridir. Alfim bu konuda müşterinin talepleri doğrultusunda domain name üzerinde işlem yapabilecektir. Müşteri tarafından domain name üzerinde bir düzenleme, değişiklik ve transfer taleplerini en kısa sürede yapacaktır.

3.10. Alfim, müşteriye kullandırdığı kontrol paneli, sunucu yazılımları gibi başka firmalardan alınan yazılım ve hizmetlerin kullanımı esnasında oluşacak veri kayıpları ve zararlardan sorumlu olmaz. Müşteri bu yazılımları sorumluluğu kendinde olmak üzere kullanır.

3.11. Müşteri kendi verilerini periyodik olarak yedeklemekle yükümlüdür. Alfim Müşteri'nin yedekleme yükümlülüğünü ihmal etmesi ya da ihlal etmesi halinde ortaya çıkacak zararlardan sorumlu değildir. Yedekleme hizmeti alınmamış hiç bir sunucu için, ücretsiz olarak veri kurtarma ve yedek işlemi Alfim tarafından gerçekleştirilmemektedir. Yedekleme hizmetinde ise, müşteriye aldığı hizmet ile birlikte teslim edilmiş bir FTP yedek alanı tahsis edilmektedir.

4- MÜŞTERİ'NİN YASAL MEVZUATTAN KAYNAKLANAN SORUMLULUKLARI

4.1. Müşteri sunucu, alan adı veya aldığı hizmetlerin kullanılması sırasında pornografik, erotik içerikte yayınlara; casino, başta loto, toto, iddia, tahmin olmak ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere şans oyunlarına ilişkin ve/veya bu tür oyunları teşvik edici yayınlara yer vermeyeceğini; başta yürürlükte olan 5651 sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi Ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun’un 8. MADDESİ ile diğer ilgili hükümleri ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu’nun 10. Bölümü ile diğer ilgili hükümleri olmak üzere ilgili veya sözleşme süresince yürürlüğe girecek olan ilgili mevzuat gereği üstüne düşen yükümlülükleri tam ve eksiksiz yerine getireceğini, Müşteri’nin, kanun ve nizamlarda belirtilen yükümlülükleri ile işbu sözleşme kapsamında edim ve taahhütlerini hiç veya gereği gibi yerine getirmemesi halinde veya suç teşkil eden eylemlerde bulunduğunun fark edilmesi halinde, Alfim'e karşı üçüncü şahıslar tarafından yöneltilecek tüm taleplerden münhasıran ve sınırsız olarak sorumlu olduğunu kabul ve taahhüt eder. Müşteri bu nedenlerle Alfim'e ve/veya bildireceği 3. kişi ya da resmi kurum ve kuruluşlara ödemeyi ve Alfim’in bu sebeple uğradığı sair her türlü zararı başkaca ihtara ve hükme gerek kalmaksızın aynen, nakden ve defaten tazmin etmeyi kabul ve taahhüt eder.

4.2. Müşteri ayrıca erişimin mümkün olduğu yabancı ülkelere ait hukuk mevzuatı kapsamında suç teşkil eden içerikte yayınlara yer vermeyeceğini kabul ve taahhüt eder. Web Sitesinde, işbu madde kapsamında yasak içerik niteliğinde olan yayınlara yer verilen başkaca web sitelerine ait linklere yer verilemez, söz konusu web sitelerinin tanıtımı yapılamaz, download izni verilemez. Web Sitesinde “.exe” uzantılı dosya kullanımı yasaktır.

4.3. İşbu maddeye aykırılık halinde Alfim’un ilgili içeriği değiştirme, düzenleme, engelleme ve silme hakkı yanında Web Sitesinin yayınını durdurma, yayından kaldırma ve Sözleşmeyi tazminat ödeme veya başkaca bir yükümlülük altına girmeksizin derhal feshetme hakkı saklıdır.

5- SÜRE

5.1. İş bu sözleşme sipariş ve ödeme işlemerinin internet ortamından Alfim'e iletilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.
5.2. Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır.

5.3. Taraflar sözleşmenin sona ermesinden 10 iş günü öncesine kadar sözleşmenin süre sonunda sona ereceğini ihtar etmemişler ise sözleşme aynı şart ve hükümler ile önceki sözleşme süresi kadar uzar. (Alfim ücret konusunda meydana gelen değişiklikleri yeni sözleşme dönemine yansıtma hakkını saklı tutar.)

5.4. Sözleşme süresi içerisinde ya da sözleşme süresi sona ermiş olup yeni dönem içerisinde hizmet karşılığı ödeme yapılmaması halinde, Alfim müşteriye ödeme yapılması hususunda 2 iş günü süre verebilir. Bu süreyi takip eden 2 iş günü içerisinde ise müşteri tarafından halen ödeme yapılmadığı hallerde Alfim’in hizmetini durdurduğu güne kadarki hizmet bedeli alacaklarının vade farkı ile birlikte tahsili için yasal yolları saklı olup, sağlanılan hizmet iptal edilip ve içerisindeki tüm veriler silinerek, yeni müşteriler için tekrar satışa çıkarılacaktır.

6- ÜCRET

6.1. İş bu sözleşmede belirtilen hizmetler karşılığı olarak ödenecek ücret sipariş işlemi sırasında belirtilen miktar kadardır. Sipariş kabulü ile belirtilen ücreti ve KDV dahil toplam hizmet bedelini içeren fatura düzenlenecektir. Müşteri, fatura içeriği ve miktarına itiraz etmeyeceğini kabul ve taahhüt eder. Müşteri tarafından gerçekleştirilecek ödeme sonrasında kesilecek faturayı müteakiben hizmet aktivasyonu gerçekleşecektir.

6.2. Alfim önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Müşteri iş bu değişiklikler konusunda oluşabilecek değişiklikleri peşinen kabul, beyan ve taahhüt eder.

6.3. Türk Lirası ile satılmayan hizmetler için, ücret fatura tarihindeki merkez bankası efektif satış kuru üzerinden Türk Lirasına çevrilerek ödenir.

6.4. Müşteri hizmet ücretini sipariş tarihinden itibaren 5. iş günü sonuna kadar havale yoluyla, sipariş işlemi sırasında kredi kartı veya paypal aracılığı ile veya Alfim'e elden ödemekle yükümlüdür.

a) Kredi kartı ve paypal aracılığı ile ödemelerde Müşteri işbu sözleşmenin imzalanması ile Alfim’in internet sitesi üzerinden talep ettiği ve bu site üzerinden satın aldığı tüm hizmetler için tahakkuk ettirilecek aylık hizmet faturaları ve ara ödeme bedelleri, belirttiği kredi kartı/paypal/ yada diğer ödeme aracıları hesabından tahsil edileceğine peşinen muvafakat eder.

b) Müşteri, döviz üzerinden satışı yapılan hizmetlerin kura bağlı fiyat artışını ve bu fiyatın, ödeme gününe ait dövizin TCMB’nin belirlediği efektif satış kuru olan Türk Lira karşılığı olan tutarın kredi kartından tahsilini Alfim’in ayrı bir ihbar ve ihtarı gerekmeksizin peşinen kabul, beyan ve taahhüt eder.

c) Müşteri, kredi kartı ve paypal bilgilerinde ve geçerlilik süresinde olabilecek değişiklikleri Alfim’e yazılı olarak bildirmemesi, kredi kartından ve/veya paypal hesabından tahsilat yapılamaması ya da bunlara ait bilgilerin gerçeğe aykırı, sahte, yanlış ya da hatalı olması durumunda oluşacak her tür hukuki, cezai ve mali sorumluluğun kendisine ait olduğunu, işbu kredi kartıyla veya paypal ile düzenli ödeme talimatını, en erken ilk tahakkuk edilecek faturanın ödendiği tarihe kadar iptal etmeyeceğini, ilgili kredi kartının/paypal hesabının ya da ödeme talimatının iptal edilmesi halinde ise iptal durumunu DERHAL Alfim’e bildireceğini kabul ve taahhüt eder. Bu durumda taraflarca beraber farklı bir ödeme şekli belirlenecektir. Müşteri, iptal durumunu bildirmez ise, Alfim’in işbu sözleşme konusu hizmetleri durdurması, askıya alması ve/veya işbu sözleşmeyi derhal feshetme hakları ile birlikte hizmet bedeli alacağı için yasal yollara başvurma hakkı saklıdır. Müşteri, ödemenin tahsil edilememiş olması sebebi ile gerçekleştirilecek olan işlemlerin tamamı bakımından dava, şikayet, idari yaptırım vb. yollara başvuramaz.

d) Ödeme metodu olarak Banka Havalesi / EFT seçilmesi durumunda Alfim’e ait Banka hesabına, en geç 7 (yedi) takvim günü içerisinde ödemenin yapılması sonucu Alfim hizmet aktivasyonunu yapar ve Müşteri’yi bilgilendirir. Banka Havalesi/EFT metodu ile yapılan ödemelerde, ödeme açıklamasında sipariş kodunun belirtilmesi gerekmektedir. Ödemelere ait tüm masraflar Müşteri’ye aittir.

6.5. Ödemenin gecikmesi durumunda Alfim kur veya vade farkı faturası kesme hakkını saklı tutar.

6.6. Alfim, Müşteri tarafından gerçekleştirilecek ödeme sonrasında kesilecek faturayı müteakiben hizmet aktivasyonunu gerçekleştirecektir. Hizmet süresinin uzatılması için, uzama dönemine ilişkin ücretin, hizmet süresinin bitiminden önce ödenmesi zorunlu olup, Alfim’in ilgili ödemelere ilişkin olarak hatırlatma veya haber verme yükümlülüğü bulunmamaktadır. Müşteri tarafından hizmet süresini uzatmaya yönelik söz konusu ödemenin yapılmaması halinde, işbu sözleşme hizmet süresinin sona ermesi üzerine, kendiliğinden sona erecektir.

6.7. Sipariş esnasında belirtildiği gibi domain/alan adı, SSL sertifikaları ve sunucu hizmetlerinde (colocation, dedicated, vps sanal sunucular) işlemlerinde geri ödeme yapılmaz.

6.8. Alfim'in uyguladığı üyeliğe ilişkin kampanyalar, aksi bir durum web sitesi veya forumlar üzerinde belirtilmedikçe müşteriyi kapsamamakta olup, işbu sözleşme kapsamındaki hizmetlere dahil değildir. Müşterinin, üyelik kampanyasından faydalanmak istemesi halinde, bu amaçla yapacağı sipariş/başvuru onaylanmaz, eğer ödeme yapıldı ise, bu ödeme halin icabına göre mevcut hizmet için sayılır ya da iade edilir.

7- HİZMETİN GEÇİCİ OLARAK VEYA TAMAMEN DURDURULMASI

7.1. Ödeme konusunda problem yaşanması, kredi kartı veya paypal ile ödeme talimatı olan müşterilerde provizyon sorunları veya hüküm ve yükümlülükler ile ilgili maddelerden dolayı Alfim, müşteriye verilen hizmetlerin tümünü, e-mail, web, ftp hesaplarının tamamını veya bir kısmını durdurma hakkını saklı tutar.

7.2. Ödemenin yapılmaması durumunda müşteri adına e-mail, web, ftp erişimleri yapılamaz ve e-mail hesapları bloklanarak gelen e-mailler geri çevrilir.

7.3. Sunucu üzerinde Müşteriye ait içerik ve dosyaların güvenliği müşterilerimize aittir. Dosyalara gereksiz yetki verilmesi (chmod 777) gibi durumlardan kaynaklanabilecek ya da yazılımınız ile ilgili kaynaklanabilecek herhangi bir konuda hiçbir şekilde şirketimiz sorumlu değildir. Alfim Müşterinin sitesindeki programlama, tasarım vb. hataları düzeltmekle yükümlü değildir.

7.4. Müşteri kullandığı hizmetleri hack, crack, reverse engineering, mp3, mp4, video, v.b. içerik sunmak ve dağıtmak, telif haklarını ihlal edici içerik bulundurmak veya bu maddede bahsedilen tipte içerik sağlayan sitelere yönlendirmek, bilgilendirmek için kullanamaz.

7.5. Müşteri kendisine sağlanan e-mail hesaplarını toplu mail, spam, kimliksiz mail gönderimi için kullanamaz.

7.6. Paylaşımlı hizmetleri kullanan Müşteri, sistem kaynaklarını aşırı kullanan dosyalar, yazılımlar bulunduramaz, çalıştıramaz. Sunucu üzerinde site başına en fazla CPU ve RAM kullanım oranı %20 'dir. %20 'i geçen kullanıcı hesapları, ilk uyarının ardından askıya alınır.

7.7. Alfim herhangi bir Müşteriye ait site ile ilgili kurum ve kuruluşlar ve/veya T.C. Mahkemeleri veya Cumhuriyet Savcıları tarafından verilecek erişimin engellenmesi – içeriğin yayından çıkarılması, talep ve kararları Müşteriye sormadan uygular. Yine Müşteri’nin kimlik bilgileri, ödeme şekilleri ve detayları, faturalar, giriş çıkış kayıtları vb. evrak ve bilgilerin Savcılıklar ve Mahkemeler tarafından talep edilmesi halinde bu bilgiler Müşteri’ye bildirilmeksizin talep eden mercilerle paylaşılacaktır. Müşteri, bu kapsamda Alfim’e kayıt olurken kullandığı bilgilerin gerçeğe uygun ve kendisine ait şekilde kullanılmak zorunda olduğunu bilmekle birlikte, gerçeğe aykırı bilgiler verilmesi halinde bundan doğan her türlü zarar, 3. Kişilerin uğraması muhtemel zararlar da dahil olmak üzere Müşteri’ye aittir. Müşteri, Alfim’in resmi mercilerden gelen erişimin engellenmesi – içeriğin yayından çıkarılması kararına istinaden Müşteri’ye ait siteyi kapatmasından doğacak zararlardan sorumlu olmadığını, hiçbir talepte bulunamayacağını kabul ve taahhüt eder.

7.8. Müşteri, Alfim sunucularında yetkisi olmayan bölümlere erişmeye çalışamaz.

7.9. Kısa süre içerisinde 2 defa ağını(network) ve diğer müşterilerini etkileyecek şekilde DDoS attack vb. saldırı alan sunucular derhal kapatılır, aynı şekilde kullanım adına yeniden açılabilmesi mümkün değildir. İlk saldırı neticesinde müşteri bilgilendirilir ve müşteri saldırıya uğrayan site/program/oyun vb. içeriğin erişimini kesmekle yükümlüdür.

7.10. Müşteri, kullanmakta olduğu network ağından diğer müşterileri etkileyecek şekilde DDoS attack vb. saldırı çeşitlerini uyguladığı tespit edildiği an sunucu veya sunucuları derhal kapatılır, aynı şekilde kullanım adına yeniden açılabilmesi mümkün değildir.

8- FESİH

8.1. Alfim kullanıcı hesaplarının alenen ilgili mevzuatta yer alan hükümleri ihlal ettiğini ve bir veya birkaç suç unsurunun varlığını fark etmesi veya Müşteri’nin ödeme yükümlülüğünü yerine getirmediği gibi başka bir sebeplerin olduğu veya Alfim'in kendi veya kullanıcılarından herhangi birinin işine zararlı olduğuna inandığı hallerde işbu sözleşmeyi tek taraflı olarak ve hiçbir ek yükümlülük altına girmeksizin derhal için fesih edebilir. Alfim hukuka aykırılık eden filleri ve eylemleri öğrendiğinden itibaren müşteriye haber vermeden silmek hakkını saklı tutar. Bundan dolayı, Müşteri Alfim’e hiçbir sorumluluk yükleyemez.

8.2. Müşteri işbu sözleşmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak başta ödeme yükümlülüğünü olmak üzere sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine getirmediği takdirde ya da üye kaydı esnasında beyan ettiği veya daha sonradan güncellediği bilgilerin doğru olmadığının tespiti halinde, yukarıda belirtilen sözleşmeyi askıya alma halinin 7 günden fazla devam etmesi halinde, Alfim hiç bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözleşmeyi hiç bir ek yükümlülük altına girmeksizin tek taraflı olarak fesih etme hakkına sahiptir.

8.3. Bu şekilde gerçekleşecek fesih sonrasında Müşteri; hizmetin kalan süresine bakılmaksızın ödemiş olduğu son sözleşme ücretini geri isteyemeyeceğini, fesih tarihinde yürürlükte olan emsal sözleşme bedelinin 5 katı ticari-cezai tazminat ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

8.4. Müşteri haklı bir gerekçe ile işbu sözleşmeyi süresinden evvel 30 gün önce yazılı olarak ihtar etmek şartı fesih etme hakkına sahiptir.

8.5. Sözleşmenin sona erme süresinden önce ihbar süresine uymadan ve haklı bir gerekçe bildirilmeden müşteri tarafından fesih edilmesi halinde sözleşme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve peşin olarak ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

9- İLETİŞİM VE BİLGİ ADRESLERİ

9.1. Müşteri, Alfim sistemi üzerindeki adres, telefon, e-mail gibi irtibat bilgilerini doğru olarak girmekle ve güncel tutmakla yükümlüdür.

9.2. Taraflar konusu sözleşmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar sipariş adresinde belirtilen posta adreslerini yasal ikametgah olarak kabul, beyan ve taahhüt etmişlerdir.

9.3. Müşteri’nin işbu Sözleşmede belirtilen adresi kanuni tebligat adresi olup, söz konusu adresin değişmesi ve bu değişikliğin karşı tarafa 7 gün içerisinde yazılı olarak ve sistem üzerinden bildirilmemesi halinde, Sözleşmede belirtilen adrese yapılan tebligatlar usulüne uygun ve geçerli sayılacaktır. İhtilaf halinde, Müşteri bu adrese yapılan tebligatı almadığı, içeriğinden haberdar olmadığı iddiasında bulunamaz.

9.4. Alfim sözleşme süresi içinde Müşteri'ye tahsis ettiği elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar, ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi, hesap ekstresi gönderebilir. Müşteri söz konusu elektronik iletilerin alınmadığı ya da kendisine ulaşmadığı iddiasında bulunamayacağı gibi, söz konusu iletilerin gönderildikleri tarihten 1 gün sonra yasal anlamda tebliğ edilmiş sayılacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

10- ÜCRET İADE KOŞULLARI

10.1 Kiralık sunucu ve paylaşımlı sunucu hizmetleri için ücret iadesi bulunmamaktadır. Sipariş ancak mücbir sebep ve/veya Müşteri kusurundan kaynaklanan sebepler haricinde Alfim’in kusurundan dolayı hazırlanmamışsa ücret iadesi yapılabilmektedir. Sunucu barındırma hizmeti için Müşteri, aldığı hizmetlerle ilgili olarak Alfim ana sayfasında belirtilen geri ödeme süresi dolmadan önce hizmetleri kullanmaktan vazgeçip ücret iadesi isteyebilir.

10.2. Alfim ücret iadesini, ücreti iade edilecek hizmetin durdurulmasından sonraki 7 iş günü içinde yapar. Müşterinin kredi kartı ile yaptığı ödeme banka sistemi, paypal ile yapılan ödeme paypal sistemi üzerinden iade edilir. İade işlemi sırasında banka sisteminden kaynaklanan kesintilerden ve kur farklarından Alfim sorumlu tutulamaz.

10.3. Alfim eğer müşteriye iadeye konu hizmet için fatura kesti ve ulaştırdıysa ücret iadesi esnasında bu fatura için aynı bedelle iade faturası kesilmesini isteyebilir. Müşteri iade faturası kesmezse veya Alfim'e ulaştırmazsa ödeme yapılmaz.

11- ÜCRETİN ÖDENMESİNDE TEMERRÜDE DÜŞÜLMESİ

11.1. Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık başvuru tarihini takip eden 7 gün içinde ödeme gerçekleştirmediği takdirde temerrüde düşmüş olacak ve mütemerrit sayılacaktır. Bu durumda Alfim kur farkı faturası kesebileceği gibi dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %15 gecikme faizi talep edebilir. Müşteri bu gecikme faizi ve kur farkı faturasını ödemeyi beyan ve kabul eder. Ancak, 3095 sayılı Kanuni Faiz ve Temerrüt Faizine İlişkin Kanun’un, ticari işlerde uygulanacak temerrüt faizi oranı, işbu madde ile kabul edilen faiz oranından daha yüksek olduğu takdirde, Taraflar, gecikme faizi oranı olarak, kanun gereği ticari işlerde uygulanacak temerrüt faizi oranın uygulanacağını kabul ederler.

11.2. Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan her tür alacak için Alfim'in dava ya da icra takibi açması halinde de aylık %15 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50'si kadar cezai şart, avukatlık ücreti ve diğer tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan alacaklarının tahsili için yasal mercilere İhtiyati Haciz ve İhtiyati tedbir için başvurması halinde Alfim'in teminatsız İhtiyati Haciz ve İhtiyati Tedbir kararı almaya yetkili olduğunu ancak buna rağmen mahkemelerce teminat istendiğinde, bankalardan alınacak teminat mektuplarından doğacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafından ödeneceğini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

12- YETKİLİ MAHKEME VE İCRA DAİRELERİ

İş bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

13- GİZLİLİK KURALLARI

13.1. Alfim hizmetlerini kullanan müşterilerinin bütün isim, adres, telefon, e-mail gibi bilgilerini saklamayı ve 2. maddede zikredilen koşullar ile mahkemeler ve savcılık makamları ile idare makamlardan talep edilmesi durumları dışında hiç kimseyle paylaşmamayı taahhüt eder.

13.2. Alfim Müşteri bilgilerini Telekomünikasyon Kurumu üyeliği nedeniyle bağlayıcı kurallara tabi olduğu için, Telekomünikasyon Kurumu dahil bütün T.C. Resmi Kurum ve Kuruluşlar tarafından talep edilmesi durumunda adli birimlere verebilir.

13.3. Alfim Kredi Kartı bilgilerinizi saklamaz. Bu bilgiler ödeme esnasında SSL ( Güvenli Bağlantı ) kullanılarak sadece bankaya iletilir ve bankadan geri dönen ödeme yapıldı bilgisini saklar.

13.4. Alfim Müşteri itiraz etmediği sürece, hizmet verdiği sitelerin adreslerini ve hizmet türünü referans olarak sitesinde yayınlayabilir. Müşteri’nin sitesinin adresinin yayınlanmasına itiraz etmesi durumunda bu adres referans listesinden çıkarılır.

13.5. Alfim Sitesinin Ödeme, Üyelik gibi güvenlik gerektiren bölümlerinde Rapid SSL tarafından sağlanan SSL Sertifikası ile güvenlik sağlar. Bunun dışında kötü niyetli sanal saldırılara karşı mümkün olan bütün yazılımsal ve donanımsal tedbirleri alır.

13.6. Müşteri, işbu Sözleşme kapsamındaki işin ifası sırasında ve işbu Sözleşme dolayısıyla elde edeceği, Alfim’e ait ve Alfim tarafından gizli bilgi olarak belirtilmiş olsun olmasın, hiçbir bilgiyi, Alfim’in yazılı izni olmaksızın üçüncü kişi ya da kurumlara açıklamamayı ve bu tür bilgilerin gizliliğinin işbu gizlilik prensibi dahilinde korunacağını, aksi takdirde Alfim’in bu nedenle uğrayacağı her türlü zararı ilk talep anında nakden ve defaten tazmin etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.

14- MÜCBİR SEBEP

14.1. Tarafların kontrolü ve iradesi dışında gelişen ve makul denetim gücü dışında kalan ve tarafların işbu sözleşme ile yüklendiği borçlarını yerine getirmelerini engelleyici ve/veya geciktirici önceden tahmin edilmesi mümkün olmayan, sayılanlarla sınırlı olmak kaydı ile savaş, iç savaş, terör eylemleri, deprem, yangın, sel benzeri tabi afetlerin meydana gelmesi mücbir sebep olarak değerlendirilecektir.

14.2. Taraflardan biri, bir mücbir sebep ortaya çıktığında zaman kaybetmeksizin bunu derhal diğer tarafa bildirmek zorundadır. Böyle bir durumla karşılaşılması halinde taraflar birlikte değerlendirme yaparak alınacak tedbirleri beraberce tespit edecek ve uygulayacaklardır. Taraflar mücbir sebep yüzünden yükümlülüklerini tam veya zamanında yerine getirememekten dolayı sorumlu tutulmayacaktır, mücbir sebep durumunun kesintisiz 30 (otuz) gün devam etmesi halinde işbu sözleşme kendiliğinden münfesih hale gelecektir. Ancak Tarafların fesihten önce tahakkuk eden hak ve alacakları saklı kalacaktır.

15- DELİL SÖZLEŞMESİ

Müşteri, işbu Sözleşmeden doğabilecek uyuşmazlıklarda Alfim’na ait her türlü defter ve kayıtlarının geçerli, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil olacağını kabul eder. Bu madde H.M.K 193. maddesi uyarınca yazılı delil niteliğinde olup yukarıda belirtilen delillerden başka delil ikame edilemez.

16- DEVİR VE TEMLİK YASAĞI

Taraflar, işbu sözleşme gereği hak ve yükümlülüklerini hiçbir şekilde devir ve temlik edemez. Müşteri, Alfim adına ya da hesabına üçüncü bir şahısla bir işlem ya da anlaşma yapamaz. Bu hükme aykırı olarak devir ve temlik söz konusu olsa dahi Tarafların her türlü sorumluluğu devam eder.

17- SON HÜKÜM

İş bu sözleşme bununla birlikte 17 ana madde ve alt başlıklardan ibaret olup, taraflarca okunup anlaşılarak imza altına alınmıştır. (İmza altına alınma, siparişin internet ortamında Alfim'na gönderilmesi ile gerçekleşmiş kabul edilir). Alfim gerek gördüğü takdirde yeni maddeler ve/veya alt başlıklar ekleyebilir, çıkartabilir ya da maddeler üzerinde değişiklik yapabilir. Müşteri bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

 

Detaylı Bilgi İçin Bizi Arayın